BRANDING


Branding si rebranding
 

Un branding de succes inseamna sa identifici, dintre elementele disponibile care definesc produsul tau sau compania ta, care este acela care ii va determina pe actualii si potentialii tai clienti sa te aleaga pe tine, in defavoarea unui competitor egal.
 
Atat in branding, cat si in rebranding se cere o examinare la 360 de grade a premiselor, a indicatorilor – cum ar fi rotatia stocurilor sau durata ciclului de vanzare – si proiectarea unor solutii adecvate.
 
Cercetare. Cercetare. Cercetare. Mai ales intr-o astfel de perioada tulbure din punct de vedere financiar, nimeni nu isi permite sa-si iroseasca bugetul de marketing. Intotdeauna, a afla ce gandesc clientii a fost o idee buna. Si nu doar despre compania ta sau despre concurenta, ci si despre lume, in general, despre locul tau in ea si despre siguranta. Care sunt prioritatile clientilor? S-au schimbat de cand s-a stabilit strategia de marketing? Care sunt preocuparile si problemele lor actuale? Acest proiect poate fi formal, apeland la oricare dintre companiile de cercetare locale. 



Introdu orice cod de filtru, si noi iti gasim echivalenta in gama noastra de filtre WIX.


Cautare Multipla - Cautari Recente
Nu gasesti filtrele care le cauti? Incearca si cautarea partiala. Introdu o parte din codul cautat.


Introdu cod piesa sau motor.

PIESA MOTORIZARE


Pentru a cumpara sau pentru a accesa catalogul de preturi HD Filters, trebuie sa fiti parteneri.

signup